Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Zalando poszerza ofertę kosmetyków



dlahandlu.pl - 15 kwietnia 2019 10:16


Około 30 procent Polaków kupuje kosmetyki w sklepach internetowych. Zalando, w odpowiedzi na ten trend, poszerza ofertę Beauty wprowadzając do sprzedaży nowe światowe marki m.in. grupy Estée Lauder. Na platformie dostępne będą także produkty polskiej marki GLOV.

Wartość polskiego rynku kosmetycznego wynosi obecnie około 16 mld zł, osiągając 6. miejsce pod względem wielkości w Europie. Do 2021 r., według prognoz, ma wzrosnąć aż do 20 mld zł. 27 procent Polaków kupuje kosmetyki w sklepach online. To najwyższy wskaźnik w Europie, gdzie średnia wynosi 21 procent. Co więcej, blisko 40 procent Polaków deklaruje, że w przyszłości będzie kupowało perfumy, kremy i inne artykuły do pielęgnacji wyłącznie w sklepach internetowych.

 W grudniu ubiegłego roku Zaladno wprowadziło, do swojej oferty kategorię kosmetyków. Teraz poszerza ją o produkty topowych marek m. in. grupy Estée Lauder, takich jak M.A.C., Glamglow i Bumble and Bumble a także Oribe, NYX oraz polskiej marki Glov. Polscy klienci będą też mogli zakupić na platformie popularne perfumy DKNY, Tommy Hilfiger czy Aramis. Rozbudowując asortyment kosmetyczny, Zalando stara się uzupełnić wybór oferty modowej dostępnej na platformie.

- 60% użytkowników Zalando kupujących kosmetyki, podczas tych samych zakupów wybiera także odzież, co dowodzi, że obie oferty idą ze sobą w parze" - mówi Pamela Wade-Lehman, Head of Beauty w Zalando SE.

 Zalando wprowadza również ofertę kosmetyków na pięć nowych rynków: Szwecję, Danię, Francję, Belgię i Włochy. Wraz z poszerzeniem asortymentu kosmetycznego w Zalando i wdrożeniem go na platformę w innych krajach, rusza kampania marketingowa pod hasłem „Wyraź swoje piękno”. Dystrybuowana jest ona za pośrednictwem telewizji, outdooru, kanałów digital oraz reklam prasowych.