Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

EEC 2019: Nowy konsument w lustrze trendów



dlahandlu.pl - 17 kwietnia 2019 21:42


Trendy i preferencje konsumenckie kształtujące rzeczywistość handlu będą jednym z ważnych tematów 11. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Handel do stworzenia niezapomnianych doświadczeń zaprzągł nowoczesne technologie: w tym sztuczną inteligencję i rozszerzoną rzeczywistość. Jednak, aby wygrać walkę o lojalność nowych pokoleń konsumentów niezbędne jest oferowanie nie tylko produktów, lecz także pakietu wartości: autentyczności, spersonalizowanej oferty, proekologicznej postawy w duchu społecznej odpowiedzialności. Czy to wystarczy, żeby zyskać zaufanie nowych konsumentów, którzy coraz częściej płacą nie tylko pieniędzmi, ale także danymi osobowymi. Zapraszamy do wysłuchania opinii ekspertów!

Polecane sesje:

14 maja 2019 r.

The Future of The Market - nowy konsument

Handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja

15 maja 2019 r.

Smart konsument w świecie omnichannel

Żywność i jedzenie - moda i styl

Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego

Digital marketing: Wiedza o kliencie, personalizacja, mobilność

ZAREJESTRUJ SIĘ

Udział w debatach EEC 2019 potwierdzili już między innymi:

Grzegorz Bielecki, prezes zarządu, Frisco.pl
Sylwester Cacek, prezes zarządu, Sfinks Polska
Krzysztof Cybruch, pomysłodawca Targu Śniadaniowego, inicjator eventów kulinarnych
Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food
Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu, ING Bank Śląski
Maciej Herman, dyrektor zarządzający, Lotte Wedel
Jakub Kapuścik, członek zarządu, Abbyss Glass
Adrian Kostrzębski, ESL Gaming Polska
Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska
Maciej Kroenke, dyrektor w zespole strategii, PwC
Mateusz Krogulec, współwłaściciel, DDOB
Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Pyszne.pl
Agnieszka Kubera, Managing Director, Products, Accenture
Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu, LPP
Grzegorz Łapanowski, kucharz, założyciel, prezes, Fundacja "Szkoła na widelcu", właściciel, studio kulinarne Food Lab Studio
Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki, PwC
Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający, Corporate Finance, CRIDO
Marek Moczulski, prezes zarządu, Bakalland
Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu, InPhoTech
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu, Grupa Maspex
Michał Pieprzny, lider zespołu ds. sektora dóbr konsumenckich, partner w Deloitte
Zbigniew Płuciennik, prezes zarządu, On Demand, właściciel, Szopi.pl
Rafał Reif, Senior Manager, Head of Retail, Accenture
Damian Rybak, Brand President, Pizza Hut Restaurant AmRest
Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer, Publicis Groupe
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu, IAB Polska
Bartosz Traczyk, prezes zarządu, ING Usługi dla Biznesu
Artur Wyrzykowski, dyrektor, Centrum Customer Experience, ING Bank Śląski
Maciej Żakowski, współtwórca, Restaurant Week Polska, Fine Dining Week i World Class