Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Sprzedaż paliw na stacjach Moya wyższa o ponad 10 proc. rdr



dlahandlu.pl - 10 maja 2019 13:21


Sieć stacji paliw MOYA realizuje swój ambitny plan rozwoju i otwiera kolejne stacje w całej Polsce. Zgodnie z przyjętą strategią firmy do końca 2023 r. sieć ma się rozrosnąć do 350 obiektów.

Rozwijająca się od 2009 roku sieć liczy obecnie 211 placówek, w tym 35 stacji własnych. Tylko w kwietniu do sieci dołączyły cztery stacje: w Prabutach, Kłodzku, Rumunkach Skępskich oraz Jeleniej Górze.

– Ostatnie dziesięć lat to przede wszystkim wyzwania, które podejmowaliśmy, aby krok po kroku osiągnąć dzisiejszą pozycję. Jesteśmy szczególnie zadowoleni ze zwiększenia sprzedaży paliw na stacjach w sieci MOYA – średnio o ponad 10 proc. w stosunku do zeszłego roku. Ważnym aspektem naszego rozwoju są relacje, które konsekwentnie i odpowiedzialnie budujemy ze współpracownikami, partnerami biznesowymi i klientami – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu ANWIM S.A.

MOYA to obecnie szósta pod względem wielkości sieć paliw w Polsce.