Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

„Akuku! Owocuje zaskoczeniem" z nową kampanią w telewizji



pr - 13 maja 2019 11:03


Akuku! kontynuuje szeroko zakrojoną kampanię telewizyjną. Do emitowanych od marca billboardów sponsorskich w maju dołącza ekspozycja 15-sekundowego spotu. Marka stawia na komunikację kluczowych atrybutów produktu, takich jak zmniejszona ilość cukrów i wysoka zawartość soku owocowego. Kampania jest zaplanowana do sierpnia.

Mniej cukrów! Więcej soku! to postulaty głoszone przez brand hero marki, sympatycznego żelka Akuka, w 15-sekundowym spocie reklamowym, emitowanym w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT i TVN oraz w kanałach z pakietów tematycznych Polsatu i TVN (m.in. Discovery Life, Food Network czy BBC Lifestyle). Kampania o charakterze wizerunkowym i produktowym jest realizowana pod hasłem „Akuku! Owocuje zaskoczeniem!”. Podkreśla radosny, zabawowy charakter marki, bazując na postaci jej bohatera.

Spot reklamowy wykreowała i wyprodukowała agencja Havas Engage Warsaw. Media na potrzeby kampanii zakupił Dom Mediowy Initative. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.