Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Dania gotowe w 2 minuty od marki Łowicz



pr - 14 maja 2019 09:12


Łowicz wprowadził Kaszotto & Risotto – dania gotowe w 2 minuty. Nowa kampania marki prezentuje, jakie to proste, wygodne i smaczne.

Spot Łowicza skupia się na głównym beneficie nowości – szybkim przygotowaniu pożywnego posiłku. Kaszotto i Risotto Łowicz to dania gotowe, które wystarczy podgrzać w kuchence mikrofalowej. Łatwo, szybko i wygodnie – to nowoczesne rozwiązania Łowicza.

Dynamiczny spot jest pełen muzyki i smakowitych ujęć, które podkreślają nowoczesny charakter produktów. Oprócz spotu telewizyjnego kampania opiera się na szerokich działaniach BTL oraz digitalowych. Komunikacja pojawiła się w przestrzeniach sklepowych, na kanałach VOD, w social mediach oraz w postaci banerowej. Działaniom towarzyszy również kampania bilbordowa w największych miastach w Polsce oraz działania PR.

Innowacyjna nowość Łowicza odpowiada na aktualne potrzeby i wpisuje się w zmieniające się oczekiwania konsumentów. Obecnie dostępne są cztery różne dania do wyboru: Kaszotto z  kaszą bulgur, papryką i czerwoną fasolą, Kaszotto z kaszą pęczak, kukurydzą, fasolką szparagową, Kaszotto z kaszą gryczaną, cebulą i suszonymi podgrzybkami, Risotto z ryżem, jarmużem i suszonymi pomidorami.

Agencją reklamową odpowiedzialną za spot jest Brasil, a agencją reklamową odpowiedzialną za działania digital Trzask. Dom mediowy to Starcom.