Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Douglas zajął 900 mkw. w Galerii Mokotów



dlahandlu.pl - 3 czerwca 2019 18:06


W maju br. Douglas otworzył w warszawskiej Galerii Mokotów jedną z największych perfumerii. Na powierzchni prawie 900 mkw., w nowym designie oraz w nowej lokalizacji powstał kolejny House of Beauty. Innowacyjną aranżację przestrzeni uzupełniają multimedialne rozwiązania oraz miejsca serwisowe.

- W 2019 roku nie zwalniamy tempa i otwieramy szereg nowych lokalizacji, które łączą w sobie aspekty związane z nowoczesnym lifestylem, produktami i usługami premium raz przede wszystkim oferują naszym klientom wyjątkowe doświadczenia. Nowy koncept perfumerii w Galerii Mokotów został zaprojektowany z naciskiem na skincare - stąd szereg nowych marek medycznych, naturalnych, a w samym wnętrzu - dominująca biel - skomentowała Agnieszka Mosurek - Zava, prezes zarządu Douglas Polska.

W nowej perfumerii w Galerii Mokotów powstały strefy: Douglas Trendy, pielęgnacyjna, gabinet SPA, strefa skin lab (gdzie przeprowadza się bezpłatne badanie skóry i udziela konsultacji), strefa marek medycznych i naturalnych, niszowych zapachów, strefa makijażowa oraz chillout zone. Ekrany led zastąpiły tradycyjne witryny, a wielkoformatowe wyświetlacze prezentują najnowsze trendy beauty. Nowa perfumeria to także ponad 300 marek.

Nowa Perfumeria Douglas w Galerii Mokotów znajduje się na parterze w tzw. strefie błękitnej.