Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Jeronimo Martins chce zwiększyć rozpoznawalność marki Hebe



wirtualnemedia.pl - 4 czerwca 2019 13:21


Agencja marketingu konwersji V&P wygrała przetarg na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL sieci drogerii Hebe (Grupa Jeronimo Martins) - podały Wirtualnemedia.pl.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Hebe i wzmocnienie emocjonalnej więzi klienta z siecią. 

Sieć drogerii Hebe pierwszym kwartale br. odnotowała wpływy sprzedażowe w wysokości 56 mln euro (23,3 proc. w górę w złotych, a 19,8 proc. w euro). Przychody w porównywalnej liczbie punktów sprzedaży Hebe zwiększyły się tylko o 5,4 proc. Grupa Jeronimo Martins ma w Polsce 56 punktów Hebe.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl