Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Duka w Galerii Młociny w nowym koncepcie (galeria)



dlahandlu.pl - 10 czerwca 2019 10:02


Nowoczesna aranżacja przestrzeni powstała we współpracy z gdańskim studiem architektonicznym 1:1. Nowa formuła oparta jest na dużej powierzchni sklepu, co umożliwia większe możliwości ekspozycyjne. Miłe doświadczenia budują inspiracje, wyświetlane na ekranach digitalowych, które znajdują się na witrynie i za kasami.

Marka DUKA nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne reotwarcia sklepów w zaprezentowanym koncepcie. 

Wyróżnikiem sklepu w Galerii Młociny jest poszerzony, bogatszy asortyment marki. Na klientów czeka wiele marek, m.in. SMEG, KitchenAid, bodum, koziol, Joseph Joseph, MEPAL czy Dreamfarm. Nowością jest również duży dział DUKA FOOD z ofertą LIE GOURMET, Nicolas Vahe i Malmö Chokladfabrik. Na szczególną uwagę zasługuje LIE GOURMET, czyli naturalna żywność skomponowana na bazie najwyższej jakości składników, bez dodatku konserwantów.

W sklepie odnajdziemy elementy bliskości przyrody, takie jak delikatnie wkomponowana roślinność czy naturalne drewniane elementy. Dzięki muzyce z dźwiękami natury i specjalnie dobranej kompozycji zapachowej, klienci wchodzą do skandynawskiego świata. W centralnym punkcie znajduje się charakterystyczna szklarnia, inspiracją do jej powstania były lokalne produkcje, szeroko promowane w nowej ofercie. Sklep wyróżnia się trzema wiodącymi kolorami: minimalistyczną czernią, surową szarością oraz świeżym zielonym odcieniem. Odcień czerwieni nawiązuje do typowej skandynawskiej barwy „falu red”, która jest charakterystyczna dla tradycyjnego szwedzkiego budownictwa. Minimalistyczny efekt podkreślany jest przez innowacyjne rozwiązanie jakim są duże ekrany multimedialne wyświetlające filmy promujące skandynawskie korzenie oraz filozofię „kitchen life”.

Wrażenie robi powierzchnia sklepu - lokal liczy aż 400 mkw.