Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Biedronka z nową marką własną



dlahandlu.pl - 12 czerwca 2019 10:59


Jeronimo Martins Polska zarejestrowało w Urzędzie Patentowym nowy znak towarowy - Wypieczone ze smakiem. Sieć chce sprzedawać pod tym logo wyroby piekarnicze oraz cukiernicze.

Przypomnijmy, że Biedronka rozpoczęła inwestycję w tę kategorie produktów w 2012 roku. Wtedy sieć rozpoczęła testy pierwszych własnych pieców do wypieku pieczywa.

Obecnie Biedronka ma 21 marek własnych. Sieć króluje na rynku private labels -  aż 79 proc. polskich konsumentów kupuje w tej sieci produkty marki własnej.

Właściciel Biedronki w raporcie za I kw. br. podkreślał, że marki własne są obszarem w którym firma chce rozwijać innowacyjne rozwiązania.

W 2018 r. spółka kontynuowała inwestycje w rozwój marki prywatnej, wprowadzając 109 nowych produktów do regularnego asortymentu ( poza produktami opracowanymi w ramach kampanii in & out). Ponadto ulepszono opakowania 72 produktów.

Większość produktów marki prywatnej w Grupie JM pochodzi od lokalnych dostawców, z czego 95% w Kolumbii, 92% w Polsce i od 64% (Pingo Doce) do 70% (Recheio) w Portugalii.