Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Lodowa linia E.Wedel wsparta kampanią



dlahandlu.pl - 12 czerwca 2019 14:06


Od kwietnia fani słodyczy E.Wedel mogą cieszyć się połączeniem oryginalnej wedlowskiej czekolady, kremowego wnętrza i nieoczywistych dodatków w nowej postaci – marka do swojej oferty wprowadziła lody. Launch lodowej linii wspiera kampania reklamowa.

- Nowe lody w portfolio produktowym marki E.Wedel są odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Chcemy, aby słodkie marzenia naszych klientów mogły się spełnia niezależnie od pory roku czy pogody panującej za oknem. W reklamowych spotach pokazaliśmy jak prozaiczny sen przeistacza się w lodowy raj - mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.

Nowa linia lodów od E.Wedel obejmuje cztery warianty smakowe – abstrakcyjną historię o każdym z nich opowiadają cztery różne, 10-sekundowe spoty, w których sen o pozornie zwykłej sytuacji, zamienia się w senne marzenie o wedlowskich lodach. Każdy z filmów pokazuje wyjątkowe składniki danego wariantu i sposób powstawania w abstrakcyjny, lecz niezwykle apetyczny sposób. Wszystkie filmy zostały wykonane w animacji 3D, a muzykę do nich skomponował Radzimir Dębski (JIMEK). 

 

Za koncept komunikacji odpowiada Agencja Ogilvy, filmy wyreżyserował Jarosław Kita, a animację 3D przygotowało studio Lunapark. Poza spotami w TV, kampania obejmuje spoty w kinie, CTL, działania digital i w social mediach (realizowane przez agencję Ogilvy). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a działania PR realizuje Agencja Walk PR.