Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Delia Cosmetics wspiera sprzedaż kosmetyków Botanical Flow



dlahandlu.pl - 14 czerwca 2019 14:16


W letnim klimacie wystartował konkurs marki Delia Cosmetics z gamą produktów Botanical Flow. Ta nowa linia kosmetyków do twarzy wpisuje się w trend naturalnej pielęgnacji dzięki zawartości 95 proc. naturalnych składników.

Jak wygrać? Wystarczy kilka kroków by móc ubiegać się o nagrody:
1. Zakupić dowolny produkt z linii Botanical Flow za minimum 10 zł i zachować dowód zakupu.
2. Wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz zarejestrować paragon.
3. Dokończyć zdanie „Mam flow, gdy…” – liczy się kreatywność!

Główną nagrodą jest wycieczka dla dwóch osób na Wyspy Kanaryjskie z pakietem all inclusive. Dodatkowo, w każdym tygodniu do wygrania zestawów kosmetyków Botanical Flow. Konkurs trwa do 4 lipca.

Konkurs pod hasłem „Mam flow, gdy…” rozpoczął szerszą kampanię Delia Cosmetics, która potrwa do września bieżącego roku. Zaplanowano aktywne działania media relations i pr pod sztandarem Botanical Flow.
Sampling w drogeriach Rossmann pozwoli poznać bliżej produkty, by poczuć naturalny flow pielęgnacji. W ramach wsparcia sprzedaży powstaje content tematyczny dotyczący gamy Botanical Flow, w tym filmy, animacje, materiały edukacyjne i wpisy na blogu.
Nieodłącznym elementem działań promocyjnych będzie wzmożona obecność marki w mediach online, w tym na kobiecych portalach internetowych i w potężnych mediach społecznościowych. Więcej działań konkursowych na Instagramie i Facebooku zapowiada kolejne super nagrody od marki! Botanical Flow naturalnie pochłonie też świat influencerów, którzy będą testować nową gamę produktów oraz zachęcą do wzięcia udziału w konkursie #mamflowgdy. W planach również wsparcie eventu promującego zdrowy tryb życia – więcej o tym wydarzeniu niebawem!