Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Wielka kawa z małej palarni? Astra!



Artykuł promocyjny - 17 czerwca 2019 10:27


Poznańska Palarnia Kawy Astra to marka znana nie tylko w stolicy Wielkopolski. Od ponad 45 lat – najpierw w palarni przy poznańskich Garbarach, a dziś w zakładzie w Starczanowie w gminie Nekla w Wielkopolsce - produkuje wyśmienitą kawę, którą pije już kolejne pokolenie. Nadszedł czas, by zrobić krok naprzód i pozostając wiernym tradycji, zrobić ukłon w stronę szerokiej grupy kawoszy.

TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE SMAKU

Największą siłą Astry jest jej autentyczność. Dzięki wiedzy, kompetencji i zaangażowaniu wszystkich pracowników, wyrobiła sobie markę kawy uczciwej, smacznej, bliskiej sercu. Astra od zawsze działa bezpiecznie dla środowiska, w zgodzie ze społecznym otoczeniem zakładu, dając miejsca pracy, wzmacniając więzi, wspierając dobre, społeczne inicjatywy. Po przeprowadzce do nowocześniejszego zakładu udało się zachować lokalny charakter, a jednocześnie wejść na nowy poziom technologiczny.

Opracowana przy udziale pracowników palarni oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu technologia usuwania z kawy substancji drażniących pozwala na zachowanie wyjątkowego smaku i aromatu a także wartości odżywczych i kofeiny. W zakładzie używane są wyłącznie najwyższej jakości surowce, a profile smakowe ustalane są we współpracy z włoskimi specjalistami. W efekcie powstaje kawa nie tylko pyszna, lecz także delikatna dla żołądka – Astra Łagodna w kilku wariantach: Tradycyjna, Espresso i nowość Crema.

NOWE SZATY ASTRY

Odpowiadając na oczekiwania rynku, postanowiono uporządkować całe portfolio produktów, uczynić je spójnym, czytelnym i widocznym na sklepowej półce. W tym celu stworzono nową architekturę marki, odświeżono logotyp i zaprojektowano nowy design opakowań, w którym ogromną rolę odgrywają kolory wyróżniające kategorie. Zabieg ten ułatwia konsumentom, przyzwyczajonym do poprzedniego wyglądu opakowań, odnalezienie ulubionego produktu na sklepowej półce, oraz umożliwia rozwój portfolio w przyszłości.

Pojawienie się nowości wspiera szeroko zakrojona akcja promocyjna, obejmująca różne, dopasowane do odbiorców kanały online i offline. Najpierw w mniejszych i większych miejscowościach pojawiły się billboardy. Dla wiernych marce od lat, preferujących tradycyjne środki przekazu odbiorców, przygotowano spoty telewizyjne. Zmiany przeszedł także oficjalny wirtualny profil Astry w najpopularniejszym portalu – na Facebooku. Przewidziane są liczne działania prokonsumenckie, jak np. konkursy w sieciach handlowych czy promocje w mediach społecznościowych.

Celem wszystkich tych działań jest pokazanie nowych opakowań kawy Astra Łagodna. Czytelnym komunikatem akcji promocyjnej ma być przekaz, że mimo zmian, Astra pozostaje sobą i zachowuje swój tradycyjny charakter. Hasłem, które opisuje całość kampanii jest - WIELKA KAWA Z MAŁEJ PALARNI.