Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

InPost wierzy w Lodówkomaty



dlahandlu.pl - 3 lipca 2019 11:32


Według raportu Gemius, aż 52% kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 4 punkty procentowe w porównaniu do wyników raportu za 2018 rok. InPost wspomina, że widzi ogromny potencjał w Lodówkomatach. Według informacji dostępnych na stronie projektu, aktualnie aktywnych jest 5 urządzeń, ale firma ma ich ok. 50.

 „Z roku na rok wzrasta liczba osób wybierających zakupy przez Internet. To dla nas świetna wiadomość – motorem napędowym dla InPost jest szukanie i dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, które spełnią ich oczekiwania. Paczkomaty świetnie wpisują się w takie potrzeby kupujących jak wygoda oraz całodobowa dostępność usługi. Klienci dokonujący zakupów online cenią dziś czas i niezależność – w związku ze zmianą godzin aktywności zawodowej spada znaczenie usługi kuriera jako czynnika zachęcającego do kupowania. Rośnie odsetek osób – aż o 11 punktów procentowych z roku na rok – które kupują w sieci zakupy spożywcze. Zmiana tych nawyków konsumenckich to efekt połączenia dwóch czynników: wygody Polaków i zakazu handlu w niedziele. Odpowiedzią na ten trend są „Lodówkomaty” – wierzymy, że mają one ogromny potencjał i są kierunkiem dalszego rozwoju oferty e-sklepów. Idąc za oczekiwaniami i codziennymi potrzebami klienta e-commerce, InPost wspólnie z Planet Cash uruchomił BankoPaczkomaty. Nasze maszyny wpisują się w nurt automatyzacji usług finansowych, bankowych oraz sprzedażowych”– powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.