Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Rozbudowa Centrum Janki dobiega końca



dlahandlu.pl - 10 lipca 2019 12:00


Zakończenie inwestycji jest planowane na koniec wakacji 2019 roku.

W pierwszym półroczu 2019 roku zadebiutowało w ofercie Centrum kilka nowych marek, które łącznie zajęły powierzchnię ponad 600 mkw. Klienci Centrum Janki mają możliwość zrobienia zakupów w trzech nowych sklepach z segmentu modowego – By Dziubeka, Dress Uncode, Tous – oraz dwóch nowych lokalach z kategorii „Dom i akcesoria” – Flying Tiger Copenhagen i MINISO. Ofertę sektora beauty poszerzyła Drogeria Natura oraz salon Neo Nail. Do grona marek usługowych dołączyły Coral Travel, Travel Planet, Hop-Chop Barber Shop oraz kwiaciarnia Oliflori.

Rozbudowa Centrum Janki jest prowadzona w dwóch etapach. Pierwszy etap rozbudowy zakończył się latem 2018 roku, kiedy nastąpiło otwarcie nowej części Centrum Janki. W tej chwili znajduje się tam blisko 40 nowych sklepów, w tym takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Etno Cafe, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Bodyshop, Pizza Hut, Reserved, Rossmann, Starbucks, czy Księgarnia Świat Książki.

Główni operatorzy Centrum Janki to Leroy Merlin, Media Markt oraz hipermarket Auchan. Ofertę handlową Centrum uzupełnia ponad 100 sklepów średnio powierzchniowych, w tym takie marki jak: C&A, Go Sport, H&M, KappAhl, Kazar, New Yorker, Reserved, Rossmann czy Sephora. Na terenie obiektu działają: CINEMA CITY, kompleks strefy food court z 11 restauracjami, restauracja Pizza Hut, a także kawiarnie i cukiernie.

Właścicielami Centrum Janki są: spółka celowa CH Janki sp. z o.o., zarządzana przez Cromwell Polish Retail Fund, Global City RE Poland sp. z o.o., Leroy - Merlin Inwestycje sp. z o.o. oraz Taima Investments sp. z o.o. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.