Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Zakaz handlu nie straszny centrom Designer Outlet



dlahandlu.pl - 11 lipca 2019 13:43


- Podsumowaliśmy I półrocze 2019 r., w którym zmierzyliśmy się z zaostrzeniem przepisów o zakazie handlu w niedziele. Wszystkie trzy centra zarządzane przez PRÔM Peakside ROS Outlet Management zakończyły pierwszą połowę bieżącego roku ze wzrostami sprzedaży – średnio o 9 proc. w stosunku do tego samego okresu w roku 2018. Podejmujemy wiele wysiłków, aby ograniczyć negatywny wpływ ustawy na klientów i na najemców – mówi Ireneusz Homa, dyrektor centrum Designer Outlet Gdańsk.

Nie bez znaczenia dla dobrych wyników finansowych outletów jest stale powiększająca się oferta marek premium (m.in. Armani, Calvin Klein, Furla, Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi)  w Designer Outlet. Dzięki temu moda „z wyższej półki” staje się dostępna dla szerokiego grona klientów. 

Ważne jest aktywne zarządzanie centrami handlowymi. Indywidualne podejście i analiza wszystkich wskaźników pozwala na podejmowanie najlepszych decyzji biznesowych.

- W centrach Designer Outlet, oprócz klasycznego „Tajemniczego Klienta”, prowadzone są badania pod nazwą „Meet&Greet”, które polegają na ocenie pierwszego wrażenia po wejściu do sklepu. Dzięki zastosowaniu obu metod, outlet posiada szczegółowy i obraz jakości obsługi w sklepach, co daje przestrzeń do ciągłego podnoszenia jej poziomu – wyjaśnia Dariusz Obołończyk, dyrektor Centrum Designer Outlet Sosnowiec.

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą.