Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Prezes Intermarché: Chcemy inspirować klientów do wypracowania zdrowych nawyków żywieniowych



portalspozywczy.pl - 16 lipca 2019 12:04


Pierwsze półrocze 2019 roku charakteryzowało się intensywnymi pracami koncepcyjnymi, które zaowocowały nową platformą marki naszej sieci supermarketów spożywczych Intermarché - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Ćwikliński, prezes zarządu dyrekcji handlowej Intermarché.

 - Na początku marca zaprezentowaliśmy klientom kampanię reklamową, której przewodzi hasło: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W myśl naszej nowej strategii chcemy inspirować klientów do wypracowania zdrowych nawyków żywieniowych. Ponadto w wyniku jej wprowadzenia w sklepach pojawiło się wiele nowych oznaczeń, które podkreślają nową koncepcję naszej marki, jak również jej najważniejszy wyróżnik – świeżość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

- Na odmieniony wizerunek naszej sieci składają się także: layout i format gazetek handlowych oraz oznaczenie bardzo konkurencyjnych cen na polskim rynku spożywczym, czyli „Cieszy Cenka” - dodaje.

- Podsumowując najważniejsze wydarzenia należy wspomnieć o nowości, jaką jest marka własna „Z sadów i pól”. Obecnie obejmuje ona 47 produktów ultra świeżych, na które składają się warzywa i owoce pochodzące od naszych wieloletnich, zaufanych dostawców. Polacy chętnie decydują się na zakup produktów marek własnych, dlatego wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zdecydowaliśmy wzbogacić naszą ofertę o tego typu produkty. Zdajemy sobie sprawę z rosnącej świadomości zakupowej konsumentów, dlatego docelowo planujemy poszerzyć asortyment o produkty z kategorii bio - mówi prezes Intermarché.

Więcej na portalspozywczy.pl