Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Outlety Neinver ze wzrostem klientów i obrotów



dlahandlu.pl - 16 lipca 2019 14:07


Wielkość sprzedaży w outletach z portfolio NEINVER w Europie wyniosła 487 mln euro w pierwszej połowie 2019 roku, co stanowi 8% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Całkowita liczba odwiedzających w 16 outletach wzrosła o 3% do 21 milionów.

W Polsce Furla otworzyła sklep w formacie pop-up store w FACTORY Kraków, z kolei Tommy Hilfiger otworzył salon outletowy w FACTORY Poznań i jest już obecny we wszystkich polskich outletach FACTORY.

W Polsce wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9%, a centra odwiedziło 5,6 miliona klientów. NEINVER, który w Polsce jest operatorem czterech outletów FACTORY: w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu i Krakowie, znacząco wzmocnił pozycję wraz z otwarciem w marcu tego roku centrum Silesia Outlet w Gliwicach i późniejszym nabyciem outletu wspólnie z Nuveen Real Estate.