Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Lidl wykorzystuje modę na street food, nowa marka na półkach



dlahandlu.pl - 19 lipca 2019 11:39


Street food cieszy się niezwykłą popularnością na całym świecie, a także w Polsce. Coraz częściej spotykamy się ze zlotami food tracków oraz miejskimi bazarkami, na których króluje uliczna kuchnia. Podążając za obecnymi trendami, Lidl przygotował nową ofertę dań marki Street Food.

W ofercie nowej marki są m.in. kolorowe burgery, paluszki z kurczaka z dipem, kalmary czy też azjatyckie pierożki. Nie zabraknie także produktów wegetariańskich, takich jak falafel oraz pierożki gyoza z warzywami i tofu. W ofercie sieci pojawią się żółte, czerwone oraz czarne bułki, które nadadzą wyrazu tradycyjnemu burgerowi. Ciekawym połączeniem smaków będzie na pewno jedna z kolorowych bułek burgerowych, panierowane kalmary, a do tego ananasowy sos.

Oferta będzie dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl, od poniedziałku, 22 lipca do wyczerpania zapasów.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl. Pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 670.