Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Eurocash zyskuje kompetencje do handlu w internecie



dlahandlu.pl za blog Eurocash - 19 lipca 2019 14:10


W naszej opinii, już za kilka lat konsument będzie robił zakupy w dwóch miejscach: blisko domu i w Internecie - pisze Andrzej Szałowski, dyrektor marketingu Eurocash Dystrybucja w firmowym blogu.

Potencjał rozwoju internetowego handlu żywnością jest duży. Wyniki badań konsumenckich pokazują, że w rozwoju sprzedaży produktów spożywczych online, kluczowe znaczenie mają dwa czynniki: umiejętność dopasowania się do oczekiwań klientów i innowacje technologiczne.

Dostępne dane rynkowe mówią, że do tej pory z tej  formy zakupów korzysta zaledwie 24 procent Polaków, a według danych Euromonitor International, średnie tempo wzrostu e-grocery wynosi 15-20 procent rok do roku.

- W naszej opinii, już za kilka lat konsument będzie robił zakupy w dwóch miejscach: blisko domu i w Internecie. Dlatego zależy nam na tym, aby rozwijać sklepy małoformatowe i dostarczać im rozwiązania, które będą je wspierać nie tylko w zarządzaniu biznesem, ale także w zrozumieniu potrzeb konsumentów. W ubiegłym roku udostępniliśmy naszym partnerom - właścicielom sklepów spożywczych, platformę eurocash.pl. Dzięki niej mogą zwiększać efektywność swoich sklepów i dostosować ofertę do kupujących w okolicy. A to dopiero początek. Wciąż pracujemy nad nowymi możliwościami platformy. - zapowiada Andrzej Szałowski, dyrektor marketingu Eurocash Dystrybucja.- Ponadto jesteśmy udziałowcem bardzo dobrze rozwijającego się supermarketu online Frisco.pl. Wiedza i doświadczenie zgromadzone na podstawie obserwacji rozwoju Frisco.pl są czynnikami wspomagającymi dalszy rozwój innych narzędzi handlu internetowego.