Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Grupa Lotos stawia na ekologię



dlahandlu.pl - 22 lipca 2019 10:17


Ruszyła nowa kampania wizerunkowa LOTOSU będąca kontynuacją cyklu „NAJ nie bierze się znikąd”. 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką – stacje paliw LOTOS oraz całą gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych.

Koncern konsekwentnie podkreśla to, że swoje produkty wytwarza w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. W kampanii nacisk położony jest na innowacyjność i jej koronny przykład – LOTOS Niebieski Szlak.

– LOTOS rozwija się razem z rynkiem motoryzacyjnym, dlatego z jednej strony stale zwiększamy efektywność naszej rafinerii, a z drugiej angażujemy się w innowacyjne projekty z zakresu paliw alternatywnych – podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes zarządu Grupy LOTOS ds. korporacyjnych.– Nasz Niebieski Szlak nazywamy drogą ku przyszłości. Dziś to 12 stacji ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych. Natomiast do końca I kwartału 2020 roku planujemy oddać kierowcom do użytku kolejnych 38 punktów. Wiele z nich zlokalizowanych będzie nie tylko na północy czy w centrum kraju, ale również przy trasach zachodniej i południowej Polski.

– Mówimy do osób codziennie pokonujących kolejne kilometry i korzystających z naszych stacji paliw. Zwracamy się także do ich towarzyszy podróży – rodzin, przyjaciół, pasażerów – bo mamy nie tylko świetne paliwa, ale też bardzo bogatą ofertę innych produktów – mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz, zastępca dyrektora ds. marketingu w Grupie LOTOS. – Chcemy nawiązać kontakt z tymi, którzy postawili lub chcą postawić na nowoczesność i ekologię – społeczność obecnych i potencjalnych kierowców samochodów elektrycznych oraz hybrydowych (z możliwością ładowania). 

Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek, fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki. Nie mogło też zabraknąć najlepszych sportowców i ambasadorów marki LOTOS – wielokrotnego mistrza Polski i Europy Kajetana Kajetanowicza, a także Kuby Błaszczykowskiego. W tegorocznej kampanii „Naj z każdej strony” wiodącym medium będzie telewizja oraz Internet, które zapewnią szerokie dotarcie do naszej grupy docelowej. Mediami wspomagającymi komunikację będzie prasa i outdoor.