Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Centrum Janki z nową powierzchnią i nowym logo



pr - 26 lipca 2019 11:55


Rozbudowa Centrum Janki dobiega końca. Zmiany obejmują nie tylko powiększenie powierzchni handlowej, ale również przebudowę elewacji oraz modernizację wnętrza obiektu. Zwieńczeniem metamorfozy Centrum jest także nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.



- Umieszczenie w logotypie sygnetu reprezentującego znak nieskończoności podkreśla nieskończenie wielu możliwości zakupowych, jakie oferuje Centrum Handlowe Janki i stało się rozwiązaniem dla całego systemu identyfikacji wizualnej. Sygnet pojawia się w całej gamie kolorów tworzących kompozycję z trójkątów i nawiązujących do idei origami. Tego rodzaju dynamiczna synergia nachodzących na siebie kształtów i barw wprowadza do komunikacji Centrum Janki lekkość oraz energię - opisują przedstawiciele centrum.

Nowy system identyfikacji wizualnej, który jest bardziej przejrzysty i funkcjonalny, posłużył również do planowania i aranżacji przestrzeni centrum. Nawiązania znajdziemy zarówno na zewnątrz obiektu, jak również w jego wnętrzach – począwszy od drzwi wejściowych, przez korytarze i witryny sklepów, aż po oznaczenia kierunkowe.

- Rozbudowa Centrum Janki to idealny moment na zmianę logotypu Centrum i nowe otwarcie w historii obiektu. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną Centrum Janki. Nowe logo podkreśla przede wszystkim nowoczesny charakter obiektu, który doskonale wpisuje się w aktualnie obowiązujące trendy oraz celnie eksponuje ofertę najemców, nawiązując do nieskończenie wielu możliwości zakupowych dostępnych w Centrum Janki – mówi Magdalena Piechna, Head of Asset Management, CEE z Cromwell Property Group.