Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Lotos wybrał agencję PR



dlahandlu.pl - 1 sierpnia 2019 09:47


Grupa LOTOS rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę PR i podpisała 12-miesięczny kontrakt z trójmiejską agencją Apella S.A. Rozpoczynająca się z końcem lipca br. współpraca zakłada możliwość jej przedłużenia na kolejny rok.

Dotychczasowa współpraca Grupy LOTOS z agencją On Board PR wygasła z końcem 2018 r. W związku z tym koncern rozpisał przetarg na wyłonienie nowego kontrahenta świadczącego usługi z zakresu public relations. Do trzyetapowego postępowania zgłosiło się 10 agencji, w finale którego najlepszą okazała się trójmiejska agencja. O wyborze Apelli S.A. zadecydowały obiektywne kryteria przetargowe – doświadczenie, przedstawione referencje, ocena realizacji zawartych w briefie zadań oraz zaproponowane warunki cenowe.

Apella S.A. to jedna z największych w Polsce północnej agencji 360, oferująca pełen zakres usług marketingowych i PR. Od ponad 12 lat realizuje projekty dla klientów z najróżniejszych branż, m.in. kreując i zarządzając wizerunkiem osób, marek oraz produktów, projektując komunikację wewnętrzną, CSR czy przeprowadzając niestandardowe akcje eventowe.

Współpraca Grupy LOTOS z agencją Apella S.A. zakłada wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Dodatkowo agencja będzie wspierać LOTOS w działaniach z zakresu PR produktowo-usługowego oraz w komunikacji kryzysowej.