Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

InPost wprowadza program dla graczy



dlahandlu.pl - 7 sierpnia 2019 11:39


InPost uruchamia usługę dedykowaną graczom komputerowym. Dzięki współpracy z serwisem dogry.pl, użytkownicy usług InPost mogą dołączyć do programu partnerskiego. InPost zauważa trend, jakim jest rosnące znaczenie graczy jako konsumentów – szacuje się, że ilość gamerów w Polsce wynosi ok. 20 mln osób.

– Inicjatywa dogry.pl oraz InPostu to nietuzinkowe połączenie branży gamingowej z branżą kurierską – pierwsze takie na świecie. Jesteśmy przekonani, że współpraca ma bardzo duży potencjał – w świecie digitalu, nasyconym przez media, zyskanie uwagi konsumenta jest coraz większym wyzwaniem. Gamekit mówi językiem graczy i tworzy dla nich dedykowane kampanie i programy lojalnościowe. Tylko w Polsce dociera do ponad 3 mln graczy, a na świecie ma już ponad 18 mln użytkowników. Blisko połowa polskich internautów korzysta z adblocków , a program InPost z Gamekit pozwala na dotarcie do tej ważnej i rosnącej grupy konsumentów. Wychodzimy naprzeciw naszym klientom, jednocześnie dziękując im za lojalność i dajemy im dodatkowe bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy pełne wersje gier na różne platformy. Ci, których gamerska biblioteka jest pełna, mogą skorzystać z voucherów do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Przystąpienie do programu jest proste: wystarczy zarejestrować się na portalu dogry.pl, wejść na dedykowaną podstronę i wpisać numer telefonu, na który zamawia paczki. Następnie co miesiąc otrzymuje się nagrody – punkty dogry.pl – ich liczba zależy od ilości zamówionych paczek w danym miesiącu.

W tym roku InPost udostępnił nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów iOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem.
InPost dostarczył w 2018 roku ponad 86 mln przesyłek.