Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Biedronka testuje skanery kart lojalnościowych, by skrócić czas obsługi klientów



wirtualnemedia.pl - 8 sierpnia 2019 11:30


Biedronka prowadzi testy skanerów kart lojalnościowych „Moja Biedronka”. Rozwiązanie może pomóc skrócić kolejki i czas obsługi każdego klienta - podały Wirtualnemedia.pl.

Biedronka prowadzi obecnie pilotaż nowego rozwiązania w czterech sklepach: w dwóch placówkach w Warszawie – przy ul. Dolnej 3 i na Dworcu Centralnym, w Kostrzynie przy ul. Poznańskiej oraz w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 121/123.

- Wprowadziliśmy to rozwiązanie, by umożliwić klientom skanowanie kart lojalnościowych „Moja Biedronka” z ekranów smartfonów. Z aplikacji gromadzących wirtualne wersje tych kart korzysta bowiem coraz więcej naszych klientów. W czytnikach można też skanować tradycyjne wersje kart - tłumaczy Krzysztof Rys, kierownik sekcji infrastruktury IT w sieci Biedronka, w komunikacie przesłanym do redakcji portalu Wirtualnemedia.pl.

Na razie wyniki testów wypadają obiecująco dla sieci - ze skanerów korzysta ok. 80 proc. klientów, a czytniki skracają czas transakcji. Z karty „Moja Biedronka” korzysta w sumie 7 mln klientów.

Więcej na Wirtualnemedia.pl