Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Carrefour wprowadzi szyld Supeco we Francji



dlahandlu.pl za Retail Detail - 8 sierpnia 2019 12:58


We wrześniu Carrefour otworzy we Francji dwa pierwsze sklepy swojego soft-dyskontowego formatu Supeco. Sklepy zostaną otwarte w Valenciennes, niedaleko granicy z Belgią.

Supeco to miks dyskontu i sieci cash&carry. Sieć prowadzi sprzedaż z palet. Placówki zachęcają klientów do jak największych zakupów poprzez ofertę obniżki cen przy kupnie wielu sztuk danego produktu. 

Pierwszy sklep pod tym szyldem zostanie otwarty 3 września, a drugi 22 dni później. Głównym motorem francuskiej ekspansji powinien być Pascal Clouzard: obecny szef francuskiego oddziału Carrefoura odpowiadał za hiszpańską działalność grupy (gdzie Supeco jest obecne) do 2017 r. 

Olivier Dauvers, ekspert ds. handlu detalicznego  uważa, że ​​format Supeco może zastąpić borykające się z problemami sklepy Carrefour Market.

Carrefour otworzył już 41 sklepów Supeco w czterech krajach: 23 w Hiszpanii, 15 w Rumunii, 2 w Polsce (Piekary Śląskie i Tarnobrzeg) i 1 we Włoszech (Turyn).