Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Międzynarodowy projekt kulinarny debiutuje na polskim rynku



pr, dlahandlu.pl - 8 sierpnia 2019 17:00


CulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na eventach dla sektora B2B oraz klientów indywidualnych. Założona w 2012 roku w Moskwie firma ma globalne ambicje. Opisuje się jako "Kulinarny Disneyland", gdzie pod uważnym kierownictwem doświadczonego zespołu będzie można przygotowywać wyszukane potrawy z całego świata.

Otwarte w sercu Warszawy studio, w dobrze położonym miejscu na Placu Trzech Krzyży, zapewni łatwy dostęp dla klientów korporacyjnych oraz indywidualnych.

- Wybraliśmy Polskę m.in. ze względu na rosnącą gospodarkę, a więc też zamożność społeczeństwa. Przede wszystkim jednak przyciągnęło nas coś, co określamy jako zaciekawienie doświadczeniami kulinarnymi - chęć testowania smaków i próbowania nowych rzeczy. To także kwestia dostępu do wykwalifikowanych pracowników mówiących w językach obcych. Właśnie dlatego chcemy stąd prowadzić ekspansję w regionie - wyjaśnia Alex Blanc, współzałożyciel CulinaryOn.

CulinaryOn oferuje studia kulinarne, które mogą pełnić np. funkcję szkół team buildingu, gdzie można nauczyć się pracować zespołowo. Klasy mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów i podkreślać wartości wyznawane na co dzień przez dane firmy lub działy HR.

CulinaryOn tylko w 2018 roku gościło ponad 100 000 klientów i posiada 19 studiów na całym świecie. Studio w Warszawie otworzy swoje podwoje już we wrześniu.