Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Purella, Arteta i Bracia Sadownicy połączą siły sprzedaży w handlu tradycyjnym



dlahandlu.pl - 14 sierpnia 2019 12:10


Pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie” rusza wspólny projekt dystrybucyjny trzech firm: DayUp (Arteta), Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy. Producenci będą budować wspólne siły sprzedaży obsługujące rynek handlu tradycyjnego.

Od sierpnia b.r. zespół przedstawicieli handlowych reprezentujących trzy firm, w podziale na trzy regiony rozpoczął pracę mającą na celu budowę dystrybucji zdrowych przekąsek DayUp, produktów superfoods do gotowania Purella Superfoods, batonów BeRAW oraz soków i napojów marki Bracia Sadownicy.

- Oprócz oczywistych celów biznesowych projektu „Dobre jedzenie, lepsze życie” chcemy zmieniać oblicze kategorii, w których konkurujemy. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom szerokiej dostępności naszych produktów, również w małych, lokalnych sklepachi – mówi Krzysztof Trznadel, Channel Sales Manager z Arteta.

Projekt organizowany jest w modelu out-sourcing’u sił sprzedaży. Przedstawiciele handlowi sprzedawać będą produkty ze wspólnej oferty trzech producentów obejmującej aż 6 komplementarnych kategorii produktowych: alternatywy produktów nabiałowych (jogurty owocowe, desery i serki homogenizowane), produktów śniadaniowych, wody, przypraw i dodatków kulinarnych, batonów i zdrowych przekąsek oraz tłoczonych soków nie z koncentratu i napojów bez cukru. Wspólnym mianownikiem wszystkich produktów są: transparentne i czyste składy, naturalne składniki, brak dodanego cukru, bezpieczeństwo i wygoda.

- Chcemy udowodnić, że również w kanale tradycyjnym można sprzedawać najwyższej jakości, wartościowe produkty spożywcze. Dlatego zapraszamy do współpracy najważniejszych dystrybutorów rynku tradycyjnego w Polsce – podsumowuje Artur Gajewski dyrektor marketingu Purella.