Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Nowe otwarcia i obniżki cen mają pomóc Intermarché w podbiciu portugalskiego rynku



grandeconsumo.com - 14 sierpnia 2019 13:00


Intermarché przyspiesza ekspansję na rynku portugalskim poprzez otwieranie nowych sklepów i strategię obniżki cen. Celem działań jest zwiększenie udziału w rynku, który obecnie wynosi 9,2%.

Laurent Boutbien, prezes Grupy, potwierdził, że strategia opiera się na stałym obniżeniu cen ponad stu podstawowych artykułów.

Dzięki „ambitnemu” planowi inwestycyjnemu Intermarché planuje przeznaczyć 200 milionów euro na otwarcie 105 sklepów i utworzenie 3150 miejsc pracy do 2023 roku. W ubiegłym roku inwestycje wyniosły około 30 milionów euro.

Aby nadążyć za rozwojem sieci, Intermarché wyda 11 milionów euro na rozbudowę i modernizację swojego zaplecza logistycznego. Sieć zainwestuje również w modernizację istniejących sklepów (spółka chce stworzyć w sklepach dedykowaną przestrzeń dla produktów ekologicznych, samoobsługowe stoiska mięsne oraz punkt odbioru zakupów).