Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Buty w abonamencie? Nike wierzy subskrypcję



pb.pl - 16 sierpnia 2019 10:57


Nike doszedł do wniosku, że skoro mamy w abonamencie telefony, samochody, a nawet filmy, seriale i muzykę, to dlaczego nie dołączyć do tego zestawu butów - pisze pb.pl

Nike testowało rozwiązanie przez dwa lata jako ukryty projekt o nazwie Easy Kicks. Na pilotażowym etapie, głównie dzięki kampanii  na Facebooku, usługa przyciągnęła 10 tys. członków. Teraz program uruchomiono pod oficjalną nazwą Nike Adventure Club. Buty w abonamencie dostępne są w przedziale rozmiarów dla dzieci w wieku 2-10 lat. Grupa docelowa nie jest przypadkowa.  

Nike przekonuje, że kupowanie butów maluchom to dla rodziców droga przez mękę, bo stopy dzieci stale rosną, a wiele z nich nie jest w stanie wyrazić tego, czego chcą, więc wybór jest utrudniony i często nietrafiony.

Całość na pb.pl