Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Empik startuje z usługą subskrybcji Empik Premium



dlahandlu.pl - 19 sierpnia 2019 10:13


Empik wprowadza na rynek usługę Empik Premium. Płacąc z góry 9,99 zł miesięcznie, lub 8,33 zł przy abonamencie za pół roku a 6,67 zł przy abonamencie za rok można liczyć na zniżki w salonach i sklepie internetowym a także darmowej dostawy na e-zakupy oraz zniżek i przedsprzedaży na bilety na koncerty.

- Oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze. Zależało nam na tym, by usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego – niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych - mówi Piotr Frankowski, Szef Empik Premium.

- Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku – czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje - dodaje Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik

Usługę Empik Premium będzie można wykupić w salonach sieci oraz na stronie empik.com.

Empik Premium będzie dostępne dla posiadaczy karty Mój Empik.

Wśród zachęt znalazły się:

stała zniżka 15 proc. w salonach Empik m.in. na książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne. Zniżka nie łączy się z promocjami.

zniżka do 20 proc. na empik.com

zwrot do 3 proc. wartości zakupów na konto na empik.com (do 50 zł miesięcznie)

darmowa dostawa - m.in. kurierem, do Paczkomatów czy na stacje Orlen (dla zamówień powyżej 40 zł)

przedsprzedaże i zniżki na koncerty oraz wydarzenia w Empik Bilety i Going

audiobooki i ebooki za 0 zł na Empik Go

zniżka 20 proc. na bilety do kin sieci Helios

zniżka 20 proc. na całą ofertę Empik Foto

1 gr za 50 odbitek zdjęć w jakości premium (oferta jednorazowa "na powitanie")

cyklicznie pojawiające się tzw. hity cenowe, czyli produkty w bardzo atrakcyjnych cenach

Empik będzie usługę eksponował w salonach, rusza także z kampanią reklamową, której twarzą będzie Monika Brodka.