Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

12 ton arbuzów, 700 tys. sztuk pieczywa - czyli Rockowy Sklep Lidla w liczbach



dlahandlu.pl - 19 sierpnia 2019 17:19


Rockowy Sklep Lidla podsumował swoje działanie. Placówka sprzedała m.in. po 12 ton arbuzów i bananów. Padł również nowy rekord – sieć sprzedała aż 700 000 sztuk pieczywa.

Kolejna, 25. edycja Pol’and’Rock za nami. Lidl wraz ze swoim polowym sklepem towarzyszył festiwalowi już po raz 9. Lidl Rock Shop otwarty był przez 148h non stop, a starań, by wszystko sprawnie funkcjonowało dokładało ponad 240 pracowników z całej Polski.

Sieć Lidl Polska podsumowała swój udział w tegorocznym Pol’and’Rock Festival, gdzie Rockowy Sklep Lidla, największy polowy sklep w Polsce, po raz kolejny dostarczał klientom niezbędnych w trakcie festiwalu produktów spożywczych i artykułów przemysłowych. Po jakie produkty w tym roku najchętniej sięgali festiwalowicze?

Zdecydowanie największym powodzeniem cieszyły się banany i arbuz, których sprzedano po 12 ton. Równie chętnie wybieranymi produktami były: pomidory, bagietka czosnkowa, sok pomarańczowy oraz lody. W ofercie po raz pierwszy pojawiły się także piwa bezalkoholowe marki Lech w czterech wariantach smakowych. Padł również nowy rekord – sieć sprzedała aż 700 000 sztuk pieczywa.

Swój debiut w Kostrzynie podsumowuje, również należąca do Grupy Schwarz, firma PreZero - wiodąca w Europie firma zajmująca się gospodarką odpadami i usługami w zakresie ochrony środowiska. Jednym z działań firmy podczas festiwalu było udostępnienie butelkomatu, który działał przez 3 dni festiwalowe, łącznie przez 27 godzin. W sumie festiwalowicze oddali do urządzenia 10 tysięcy puszek i butelek, a firma rozdała 6 tysięcy gadżetów