Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Profi z nową strategią pozycjonowania marki



pr - 20 sierpnia 2019 15:14


Communication Unlimited opracowało nową strategię pozycjonowania marki
i brand design dla marki Profi. Do sprzedaży trafiły już pierwsze produkty marki Profi w nowych opakowaniach.

- To pierwsze znaki bardzo głębokich zmian, jakich dokonaliśmy wspólnie z zespołem Communication Unlimited w obszarze strategii marki - zauważa Paweł Ornatek, dyrektor zarządzający Profi.

Opracowanie nowej strategii dla marki było poprzedzone szczegółowymi analizami kontekstu kulturowego oraz badaniami trendów na dynamicznie zmieniającym się rynku spożywczym. Nowe opakowania wyróżniają się intensywnie zieloną kolorystyką.

Jako pierwsze w nowych opakowaniach trafiły do sprzedaży produkty chłodzone: zupy i dania główne. Już niebawem dołączą do nich dania ambientowe, pasztety oraz inne produkty z portfolio marki Profi.