Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Castorama rozbudowuje ofertę produktów przyjaznych środowisku



dlahandlu.pl - 22 sierpnia 2019 09:30


Castorama Polska rozbudowuje ofertę produktów ekologicznych, przyjaznych środowisku oraz wspierających oszczędność energii i wody w domu. Sprzedaż produktów tej kategorii kształtuje się obecnie na poziomie 30proc., a zgodnie z założeniami w roku 2020 ma wzrosnąć do 50 proc. wszystkich produktów.

Jednym z takich przykładów jest nowa oferta farb do wnętrz pod marką GoodHome, stworzona w duchu zrównoważonego rozwoju. Farby te wyróżniają się składem. Produkowane są na bazie wody, co przekłada się na niską emisję związków lotnych do powietrza.

– Nasza nowa marka GoodHome jest nie tylko znakiem jakości i innowacyjności na rynku, ale przede wszystkim świadczy o wyjątkowym podejściu do tworzenia rozwiązań przyjaznych dla klientów i środowiska – tłumaczy Paweł Świętochowski kierownik ds. relacji biznesowych i projektów społecznych.

– Przedłużenie życia produktów wspiera obniżenie poziomu zanieczyszczenia środowiska, dlatego w sklepach sieci Castorama oferujemy naszym klientom możliwość skorzystania z usług serwisów w okresie gwarancyjnym i po jego zakończeniu – mówi Paweł Świętochowski.

W ciągu trzech lat firmie udało się ograniczyć emisję tzw. „śladu węglowego” o 15 proc. Prawie 100 proc. sklepów Castorama Polska wyposażonych jest w oświetlenie LED. W najbliższym czasie planowane są kolejne inwestycje w obiekty i ich modernizację.