Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Wrocławskie centrum handlowe przechodzi rebranding



pr, dlahandlu.pl - 22 sierpnia 2019 12:12


Kompleks handlowy Futura Park przechodzi rebranding. Od dziś centrum handlowe będzie się nazywać Factoria Park. Obiekt zyskał również nowe logo i identyfikację wizualną.

Zmiana podyktowana jest chęcią wdrożenia wizerunku odpowiadającego najnowszym trendom na rynku nieruchomości oraz przejęciem obiektu przez nowego zarządcę – JLL.

Centrum handlowe Futura Park od dziś sygnowane jest nową nazwą – Factoria Park. Nowy zarządca zmienił też logo i identyfikację wizualną. Zabieg ten ma na celu odświeżenie wizerunku obiektu oraz wzmocnienie jego pozycji na rynku. W centrum handlowym Factoria Park jest ponad 20 sklepów. Na powierzchni 20 000 m² znajdują się m.in. salony obuwnicze CCC i Deichmann, drogeria Rossmann, market budowlany Castorama, hipermarket Carrefour, Takko Fashion, Regatta, Media Expert, Empik, InMedio, Smyk, sklep zoologiczny Kakadu, restauracja Sphinx, stacja paliw Carrefour oraz wiele innych punktów usługowych uzupełniających ofertę.

- Factoria Park to kompleks handlowy o bardzo wysokim potencjale rozwoju. Cieszymy się, mogąc zapewnić naszym klientom bogatą, zróżnicowaną i atrakcyjną ofertę produktów dobrej jakości, odpowiadającą na ich różnorodne potrzeby. Wierzymy, że dzięki zmianie nazwy oraz logotypu, jak również prowadzonej kampanii wizerunkowej informującej mieszkańców o wprowadzonych zmianach, Factoria Park spotka się z jeszcze większym zainteresowaniem klientów  – powiedziała Agnieszka Lis, dyrektor Factoria Park.

- Szukając inspiracji, mieliśmy na uwadze zarówno otoczenie, etymologię nazwy, jak również historię tego miejsca. Faktoria to synonim słowa fabryka/warsztat – od niego wzięła swoją nazwę dzielnica, w której centrum jest zlokalizowane. To też synonim osiedla, osady lub kolonii handlowej. Dlatego po drobnych modyfikacjach w zapisie powstała Factoria Park – miejsce od zawsze chętnie odwiedzane przez okolicznych mieszkańców, w którym czują się oni swobodnie i z którym się utożsamiają, stając się jego częścią, a nie sporadycznym klientem. To obszar, który wspólnie tworzymy i mamy razem na niego wpływ – wyjaśnia Karolina Szarpak, community manager agencji Abanana odpowiedzialnej za koncepcję nowej nazwy i logotypu galerii.