Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Centra Newbridge z wyższymi obrotami



pr, dlahandlu.pl - 23 sierpnia 2019 09:46


W CH Czyżyny w Krakowie obroty przypadające na jednego klienta w pierwszej połowie 2019 roku, w porównaniu do pierwszej połowy 2018 roku, wzrosły o ponad 12 proc. Podobny wynik inwestor zanotował także w CH Guliwer w Łodzi. Tam również obroty przypadające na jednego klienta również wzrosły o ok. 12 proc. Powody do zadowolenia mają także sklepy obecne CH Bielawy. W okresie od stycznia do czerwca obroty per customer wzrosły w toruńskim centrum handlowym o 7,5 proc. - podaje sieć centrów handlowych Newbridge Poland.

Wszystkie trzy centra handlowe przechodzą od ponad roku gruntowną modernizację. Wdrażana jest także nowa strategia leasingu, w efekcie czego odświeżany i poszerzany jest tenant-mix. Tylko I półrocze tego roku we wszystkich trzech obiektach przyniosło aż 11 nowych umów najmu na łączną powierzchnię blisko 2,1 tys. m kw. GLA, a także 14 przedłużeń na łączną powierzchnię ponad 3,7 tys. m kw. GLA.

Oferta centrów wzbogaciła się o takie marki jak m.in. home&you, Orsay, Big Star, Pierre Cardin czy kawiarnię Nakielny. Dodatkowo w CH Bielawy otwarty został optyk Kodano, który obecny jest też w CH Czyżyny. Oferta wzbogaciła się również o lokalne brandy: Cukiernię Bartkowscy oraz Marii Styl. We wszystkich obiektach poszerzona została także oferta wysp handlowych. Wśród nowych najemców, którzy wybrali taką formę obecności w centrach Newbridge znaleźć można m.in. IQOS, Semilac czy Crazy Bubble.

- Atrakcyjna, w dodatku stale rozwijana i dopełniana oferta to dziś najmocniejsza strona naszych obiektów. Nasi klienci doceniają tenant-mix, który można znaleźć w centrach od lat. Z entuzjazmem przyjmują także nowości, co widać chociażby w obrotach najemców, którzy pojawili się w I półroczu. Rosnące wydatki i obroty to także dowód na to, że klientom podoba się nowy model oferty convenience, który tworzymy. Z jednej strony oparty jest on na popularnym operatorze spożywczym, czyli Carrefour. Z drugiej, na mocno rozwiniętej ofercie modowej, usługowej, wyposażenia wnętrz czy gastronomii - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland.

Ale nie tylko oferta wpływa na obroty. Także to, jak nieruchomości zmieniają swój wygląd. W CH Bielawy i CH Czyżyny wymieniono całe posadzki. Obiekty zyskały także nowe strefy wypoczynku oraz food court'y, pojawiła się także nowa mała architektura oraz biblioteczki bookcrossingowe. Dodatkowo w CH Czyżyny powstał wewnętrzny plac zabaw oraz strefa chill out przed centrum handlowym.

- Rozwijamy nasze customer experience, pokazując klientom, że centrum convenience może być miejscem nie tylko robienia szybkich zakupów, ale także spędzania czasu wolnego. Inwestujemy przy tym w otoczenie zakupowe i kolejne atrakcje dla klienta. Te działania, nastawione na długofalowy efekt, już dziś przynoszą pierwsze rezultaty. Nasi klienci chętniej spędzają swój czas w naszych centrach, chętniej zatem robią u nas zakupy, wydają także więcej w sklepach. Stopniowo wydłuża się także czas spędzany w centrach handlowych, zwłaszcza w Krakowie i Toruniu. Pojawiają się także nowe motywy wizyt, wśród nich np. odwiedzenie restauracji w porze lunchu czy skorzystanie z szerokiej oferty usługowej. To już znajduje odzwierciedlenie w obrotach, jakie dziś notują nasi najemcy - wylicza Pyrkowska.