Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Top Secret otworzył w Galerii Młociny sklep w nowym koncepcie



dlahandlu.pl - 27 sierpnia 2019 15:04


23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.

Salon w Galerii Młociny jest 197 sklepem marki Top Secret i czwartym w Warszawie - poza lokalami w CH Wola Park, Atrium Reduta oraz CH Renova. Jest to ponad 250 mkw. powierzchni zaprojektowanej przez zespół architektów Top Secret według nowego konceptu wdrażającego rozwiązania zwiększające komfort zakupów. W sklepie ubrania i akcesoria eksponowana są w przejrzysty sposób, w kilku strefach, ze swobodnym dostępem do wieszaków. Z kolei wysoka na 7,5 m witryna prezentuje bardzo ciekawe aranżacje i stylizacje uzupełnione o system monitorów LED wyświetlających treści wizerunkowe i marketingowe.

W przymierzalni wprowadzono nowoczesny system zmiany oświetlenia i możliwość zobaczenia wybranej stylizacji w świetle dziennym, wieczorowym i domowym. Z kolei z myślą o osobach oczekujących stworzona została specjalna strefa z dużą pufą i sofą oraz strefą z darmową kawą.

Top Secret jest marką z grupy Redan.