Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Sieć Aldi zadebiutowała na Facebooku



dlahandlu.pl - 28 sierpnia 2019 10:03


Sieć sklepów spożywczych ALDI utworzyła swój pierwszy oficjalny profil w social mediach. Od 19 sierpnia klienci ALDI mogą być na bieżąco z ofertą, dzielić się swoimi opiniami i uzyskiwać szybki dostęp do interesujących ich informacji. Profil ALDI na Facebooku jest pierwszym etapem działań sieci w social mediach.

Para buch, Facebook w ruch - takim hasłem ALDI przywitał swoich Facebookowych fanów. Od początku założenia profilu prezentowane posty uzyskały ponad 1500 reakcji, 100 komentarzy, ponad 130 udostępnień. Założeniem strategicznym ALDI jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i spotkanie ich tam, gdzie poza zakupami i codziennymi obowiązkami spędzają najwięcej czasu. Kluczowe dla ALDI jest również budowanie świadomości marki w nowym kanale dotarcia oraz kreowanie jej wizerunku jako ciekawej i błyskotliwej.

- W pierwszym dziesięcioleciu funkcjonowania sklepów ALDI w Polsce daliśmy się poznać jako solidna marka, oferująca atrakcyjne produkty w dobrej cenie, oraz jako rzetelny pracodawca i wiarygodny partner dla dostawców. Dziś ALDI wkracza w kolejny etap działalności na rynku polskim, coraz wyraźniej podkreślając swoją tożsamość i charakter marketingowy. Pojawienie się marki ALDI w social mediach jest naturalnym krokiem będącym konsekwencją realizowanego przez nas planu. Chcemy, aby profil ALDI na Facebooku pokazał naszym klientom markę, która oprócz istotnych informacji o sieci, dostarczy także nietuzinkowej rozrywki swoim odbiorcom - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce. Jednym z powodów powstania kanału komunikacji w Social Media, było także wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów stworzenia platformy pozwalającej na dokonanie szybkiej, bezpośredniej komunikacji na linii klient-marka - dodaje Barańska.

Komunikacja ALDI na profilu Facebookowym utrzymana jest w swobodnej konwencji, z lekkim przymrużeniem oka. Jej charakter od samego początku uzyskał uznanie profili i Advertising is exciting, Nowy Marketing czy Marketing, Reklama, Internet. Kampanię marki w social mediach przygotowały agencje Scholz&Friends Warszawa i The Digitals.

Profil ALDI dostępny jest pod linkiem: https://www.facebook.com/aldipolska