Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Nowy koncept salonów Twoje Soczewki



dlahandlu.pl - 2 września 2019 11:48



Strefy topowych marek, digitalowy system wizualizacji produktów i aktualnych promocji, profesjonalny gabinet okulistyczny. Nowa koncepcja salonów sieci optycznej Twoje Soczewki pojawia się w galeriach handlowych w Polsce.


Twoje Soczewki to blisko 55 salonów w całej Polsce. – W ciągu 10 lat zaczynając od jednego stoiska z soczewkami we Wrocławiu, udało nam się otworzyć kilkadziesiąt salonów m.in. w największych centrach handlowych. W biegiem lat nasza sieć stała się nie tylko miejscem z soczewkami – pojawiła się szeroka oferta okularów oraz profesjonalne gabinety okulistyczne – mówi Jacek Szkólski, CEO Avenir Medical Poland – właściciel sieci Twoje Soczewki.
Koncepcja nowych salonów opiera się na nowoczesnym designie zaprojektowanym z myślą o młodych Klientach. – Dokładnie przeanalizowaliśmy potrzeby naszych odbiorców – są to głównie osoby poniżej trzydziestki, ceniący sobie szybkie i łatwe zakupy – tłumaczy Jacek Szkólski.
Nowe salony podzielono na sekcje produktowe, m.in. soczewki kontaktowe, okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz akcesoria do ich pielęgnacji. 

W salonie umieszczono oprawy marek, takich jak: ICON, Turro, Ray-Ban®, Vogue, Armani Exchange, Oakley. W ofercie znajdują się też oczywiście soczewki m.in. MonoVision, Johnson&Johnson, Alcon i CooperVision.
W nowocześnie wyposażonych gabinetach można skorzystać z profesjonalnego badania wzroku. – To specyficzna sytuacja. Gabinet w centrum handlowym musi spełniać najwyższe normy – mówi Jacek Szkólski.
Nowy koncept jest sukcesywnie wdrażany w działających już punktach m.in. w CH Wola Park Galerii Północnej w Warszawie, Factory Poznań, czy CH Millenium Hall w Rzeszowie, i zostanie powielony w nowych salonach Twoje Soczewki.