Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Polskie restauracje Subway z menu specjalnie opracowanym dla regionu



dlahandlu.pl - 5 września 2019 12:30


Subway wdrożył gamę ponad 20 nowych składników. W restauracjach pojawiła się także nowa Stacja smaku, ulokowana na ostatnim odcinku lady, przy której składane są zamówienia.

Marka skorzystała z okazji, aby odmienić doświadczenia gości, nie tylko w zakresie składników, ale także formy nowego menu.

– Po raz pierwszy od dwóch dekad polskie restauracje otrzymały menu specjalnie opracowane dla regionu. Łatwiejsza nawigacja i wzbudzające apetyt wizualizacje były priorytetem dla jego projektantów – mówi Milan Obetko, Head of Marketing w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który znalazł się w centrum tworzenia nowego menu. 

Menu obejmuje nowe sandwicze, trzy nowe sałatki, zupełnie nową ofertę przekąsek  i rozbudowaną ofertę warzyw. 

W planach  sieci są kolejne, częstsze modyfikacje. – Chcemy zainteresować naszych klientów poszerzonymi możliwościami wyboru, które tym razem zostaną z nimi na dłużej. Odwiedzający powinni mieć szansę na złożenie takiego samego zamówienia podczas kolejnej wizyty, ale jednocześnie mieć na tyle szeroką ofertę, aby je urozmaicić – podsumowuje Martin Princ, Country director w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. 

Marka Subway jest obecna w Polsce od 2000 roku, a jej sieć tworzy ponad 140 restauracji.