Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Profi z odświeżonym logo i nową stroną internetową



dlahandlu.pl - 9 września 2019 09:48


Liczne nowości produktowe i coraz bardziej domowe, udoskonalone receptury to zaledwie pierwsze zwiastuny dynamicznych zmian zachodzących w firmie Profi. Niedawno odświeżeniu poddany został oficjalny logotyp, który bazuje na znanym od dekad, kultowym wizerunku koguta. To jednak nie wszystko, ponieważ w ostatnich dniach także strona internetowa zyskała zupełnie nową odsłonę, dopasowaną tak do oczekiwań odbiorców, jak i dostosowaną względem aktualnej oferty produktowej.

Od września odwiedzający stronę internetową firmy Profi mogą korzystać z zupełnie nowego interfejsu, uzupełnionego o szereg praktycznych funkcjonalności. Dzięki w pełni intuicyjnej nawigacji, klarownemu uszeregowaniu treści oraz jej dopasowaniu do rozszerzonego o nowe propozycje portfolio konsumenci bez trudu odnajdą kluczowe informacje na temat wszystkich produktów Profi, znajdujących się na sklepowych półkach. Obecną stronę internetową cechuje, poza stworzoną od podstaw, nową szatą graficzną, także zmiana języka komunikacji. Znamienny z perspektywy firmy jest także aktualny logotyp, który od kilku tygodni funkcjonuje w odświeżonej wersji.

- Wszystkie wprowadzane przez nas zmiany mają za zadanie przede wszystkim uspójnić wizerunek marki Profi dla wszystkich kategorii produktowych, jakie mamy w portfolio. Zależało nam również, aby nie zatracić tego, co dla Profi jest najważniejsze. W DNA marki leży przede wszystkim logotyp z wizerunkiem koguta, zielony kolor opakowań oraz, co najważniejsze, tradycja bazowania na polskich recepturach i przygotowywania produktów, które smakują tak jak te domowe, zapamiętane z dzieciństwa. Na każdym etapie wprowadzania zmian, niezależnie czy zachodzą one w warstwie wizualnej, czy w portfolio produktowym, dbamy o to, by element tradycji harmonijnie łączyć z wymaganiami nowoczesności. To właśnie dzięki takim działaniom możemy najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania obecnych klientów, ale również trafić do nowych odbiorców, którzy nie sięgnęli jeszcze po nasze produkty – mówi Anna Jackowicz, dyrektor marketingu w firmie Profi.