Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Rossmann szuka "słabych punktów" w swoich sklepach



dlahandlu.pl - 9 września 2019 10:12


Każdy klient posiadający aktywną aplikację Klubu Rossmann może od 2 września oceniać drogerie, które właśnie odwiedził

Zaraz po zeskanowaniu karty Klubu Rossmann podczas płatności, na ekranie telefonu pojawi się pytanie: „Jak oceniasz dzisiejszą wizytę w tym Rossmannie?”. Do wyboru są trzy odpowiedzi w postaci intuicyjnych „buziek" – czerwonej, żółtej i zielonej. Jeśli klient zaznaczy czerwoną lub żółtą „buźkę”, aplikacja poprosi o odpowiedź na dodatkowe pytanie: co w takim razie powinniśmy według niego poprawić?

A) Czystość,
B) Uprzejmość,
C) Dostępność asortymentu?

Aplikacja zostawia także możliwość zaznaczenia opcji D) „Inne", co stanowić będzie wskazówkę, że sieć musi zdiagnozować słabe punkty tego sklepu.

- Dzięki takim informacjom zwrotnym od klientów lepiej poznamy ich opinie dotyczące wyglądu naszych drogerii, kompetencji personelu i atrakcyjności asortymentu. I jeśli zajdzie taka potrzeba – będziemy wprowadzać odpowiednie, oczekiwane przez klientów zmiany - wyjaśnia Rossmann.