Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Frisco.pl: Dojście do rentowności to kwestia kilkunastu do kilkudziesięciu miesięcy



Puls Biznesu - 10 września 2019 08:40


Frisco.pl od kilkunastu lat przynosi straty, ale znaczne zwiększenie skali działania pozwala myśleć o zyskach. Spółka myśli o poszerzaniu asortymentu o nowe kategorie. Chce też rozwijać sprzedaż ogólnopolską produktów innych niż świeże - czytamy w Pulsie Biznesu.

W ubiegłym roku Frisco.pl miało ok. 100 mln zł przychodów, notując jednocześnie ponad 12 mln zł straty netto.

Jak mówi Pulsowi Biznesu Jacek Palec, prezes Frisco.pl,  dojście do rentowności to kwestia kilkunastu do kilkudziesięciu miesięcy. E- sklep kończy przeprowadzkę ze starego magazynu na Pradze-Południe do nowego, zlokalizowanego na drugim brzegu Wisły. Zainwestował w nim w automatyzację procesu pakowania i wysyłania zakupów. Nowy magazyn może obsłużyć znacznie większą liczbę zamówień i jest przygotowany na roczne obroty rzędu 400 mln zł. 

Spółka myśli też o poszerzaniu asortymentu o nowe kategorie. Chce też rozwijać sprzedaż ogólnopolską produktów innych niż świeże.

Więcej w Pulsie Biznesu