Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Carrefour rozbuduje Sonata Park w Sochaczewie



dlahandlu.pl - 10 września 2019 09:16


Carrefour Polska, właściciel i zarządca Sonata Park w Sochaczewie, podjął decyzję o rozpoczęciu rozbudowy liczącego obecnie ponad 11.000 m.kw. obiektu. Pierwsze prace oraz proces komercjalizacji nowej części galerii ruszą jeszcze w tym roku.

Sonata Park to największy park handlowy należący do Carrefour Polska, zlokalizowany w liczącym 35.000 mieszkańców Sochaczewie, w pobliżu zjazdu z autostrady A2. Obiekt oddany do użytku pod koniec 2014 r., zostanie poddany kompleksowej rozbudowie, która ma na celu poszerzenie i dywersyfikację oferty handlowej oraz unowocześnienie i dopasowanie obiektu do aktualnych potrzeb mieszkańców miasta.

– Podjęliśmy decyzję o rozbudowie Sonata Park, zgodnie z naszą długoterminową strategią inwestowania w rozwój naszego portfolio galerii handlowych, w celu zwiększenia ich wartości. Nie bez znaczenia dla tej decyzji jest popularność i rosnące potrzeby mieszkańców Sochaczewa i regionu, które dają nam gwarancję opłacalności poniesionych nakładów – powiedziała Jagoda Gwardys-Zientara, wiceprezes Carrefour Polska, dyrektor finansowy, galerii handlowych, nieruchomości i ekspansji.

Na skutek rozbudowy, Sonata Park zyska około 4300 m.kw. powierzchni handlowej, która trafi do nowych najemców. Carrefour planuje poszerzyć obecne portfolio marek modowych, a także zainteresować inwestycją innych najemców, którzy wzbogacą dotychczasową ofertę obiektu.

Sonata Park Sochaczew to park handlowy wraz z hipermarketem kompaktowym Carrefour, który powstał w 2014 roku. Na powierzchni ponad 11000 m.kw. oferuje obecnie takie marki jak między innymi: H&M, House, Cropp, Sinsay i Reserved (grupa LPP), a także Carry, Empik, Smyk, Briju czy Drogeria Natura.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.