Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Lidl kieruje ofertę kart prezentowych do firm



dlahandlu.pl - 11 września 2019 09:40


12 sierpnia sieć Lidl wprowadziła do oferty karty podarunkowe. Karty dostępne są w trzech nominałach: 50, 100 i 200 zł. Firma kieruje ofertę nie tylko dla indywidualnych klientów, ale także jako "doskonałą motywację dla pracowników".

Sieć oferuje możliwość zakupu większej ilości kart podarunkowych (dla zamówień powyżej 30 szt. sieć utworzyła dedykowany adres mailowy).

Karty Lidla są nowym środkiem płatniczym sieci. Klienci mogą nimi płacić za zakupy we wszystkich placówkach sieci. Karty ważne są 6 miesięcy od momentu zakupu. 

Pod koniec lutego 2019 r. Lidl miał w Polsce 673 sklepy, a jego udział w rynku wynosił 7,2%. Obrót netto firmy w roku obrotowym 2018/2019 to 18,3 mld zł (16,1 mld zł rok wcześniej).

Przypomnijmy, od września 2017 r. sieć Biedronka posiada podobną ofertę. Karta „Zakupy w prezencie” stanowi podstawową wersję karty podarunkowej, z której mogą korzystać wszyscy. Wersja „Lepsza niż kieszonkowe” jest dedykowana dzieciom i może być stosowana jako zamiennik kieszonkowego. Natomiast karta „Premia w kieszeni” jest przeznaczona dla klientów biznesowych i stanowi dobry sposób na przekazanie dodatkowych świadczeń dla pracowników lub klientów danej firmy.