Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Ledowe POS-y wyróżniają produkty na półce



dlahandlu.pl - 11 września 2019 13:36



LEDy są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium - mówi Bartosz Domaradzki z in- Store Media Polska.

Emilia Abramczuk, Junior Sales Activation Manager PepsiCo Poland komentuje: „Na przykładzie największej aktywacji snackowej - Lay’s Music chcieliśmy w innowacyjny sposób przypomnieć konsumentom, że lato smakuje lepiej z Lay’s. Dlatego też w ramach akcji wizerunkowej w sieci Carrefour zastosowaliśmy środki przekazu w postaci: bram, shelfstopperów oraz naklejek".

Dominik Lewicki, Category Management Supervisor, Mondelez International informuje: "Po raz pierwszy użyliśmy nośnika z użyciem oświetlenia LED, innowacyjne podejście pozwoliło nam znacząco wyróżnić się na półce oraz zachęcić shopperów do zakupu naszych nowości".

Grupa in-Store Media w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii.