Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Captain Jack w nowym wariancie smakowym



pr - 12 września 2019 13:29


Już wkrótce, po wakacyjnych wojażach, uniwersyteckie miasta i kampusy zapełnią się od nowa. Na osłodę kończącego się lata Captain Jack przygotował nowy wariant: Pirate Orange – o smaku rumu i pomarańczy.

– Captain Jack to piwo adresowane do młodych, ciekawych świata ludzi, którzy w towarzystwie przyjaciół chętnie odkrywają nowe imprezowe smaki i horyzonty – mówi Anna Dzierżek, brand manager marki. – Dla wszystkich fanów marki Captain Jack przygotowaliśmy konkurs z nagrodami, które rozkręcą niejedną imprezę, dlatego zachęcamy do zaglądania na nasz profil na Facebooku – dodaje.

Konsumenci na pewno nie przeoczą nowego Captain Jack Pirate Orange na sklepowych półkach! Intensywny kolor oraz atrakcyjny projekt opakowania przykuwają wzrok i sprawiają, że obok nowego piwa nie da się przejść obojętnie. Dzięki wyróżnialnym materiałom POS oba warianty Captain Jack zyskają doskonałą widoczność w punktach sprzedaży. Pirate Orange będzie szeroko dystrybuowany i dostępny w sklepach w całej Polsce, a także wybranych lokalach gastronomicznych w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml. Atrakcyjny wizualnie i wyróżnialny karton zbiorczy zawiera 18 butelek piwa. Rekomendowana cena wynosi 3.99 zł w handlu tradycyjnym i 3.79 zł w nowoczesnym.

Premierze Pirate Orange towarzyszyć będzie zintegrowana kampania, która potrwa od września do listopada br. Kampania obejmuje spot telewizyjny, reklamę w kinach, działania digital, w social mediach oraz PR, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Działania w social mediach wesprą influencerzy ze świata muzyki, blogosfery i szeroko pojętej rozrywki m.in. znany raper W.E.N.A. (działający również pod pseudonimem WuDoE i Montana Maxx), ulubienica publiczności MTV Music Polska – Nina Cieślińska, taneczny wulkan energii Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz oraz rozgrzewający w tym sezonie do pomarańczowości parkiet – DJ NOZ.