Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Carrefour rozszerza zasięg swojego e-sklepu na całą Polskę



dlahandlu.pl - 8 października 2019 11:41


Carrefour zdecydował o uruchomieniu na terenie całej Polski dostaw kurierskich, realizowanych od poniedziałku do piątku, produktów spożywczych niewymagających chłodzenia. Usługa dostępna będzie za 2 tygodnie.

Po otwarciu e-sklepów spożywczych w Warszawie, Krakowie i Katowicach, sieć zdecydowała o wdrożeniu konceptu w kolejnych miastach województwa śląskiego. W asortymencie 20 tysięcy produktów spożywczych i przemysłowych e-sklepu znajdują się artykuły ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty świeże - warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał, które Carrefour dostarczy teraz również mieszkańcom Sosnowca, Chorzowa, Czeladzi i Siemianowic Śląskich również w niedziele.

Sieć na tym jednak nie poprzestaje. Carrefour zdecydował również o uruchomieniu na terenie całej Polski dostaw kurierskich, realizowanych od poniedziałku do piątku, produktów spożywczych niewymagających chłodzenia. Tym samym, Carrefour zapewni swoim klientom, którzy do tej pory nie byli objęci zasięgiem e-grocery sieci, możliwość zamówienia i dostawy wybranych produktów e-grocery niezależnie od miejsca, w którym mieszkają. Usługa dostępna będzie za 2 tygodnie.

- Kontynuujemy inwestycje w strategię omnikanałową. Sukcesywnie otwieramy e-sklepy w nowych miastach, ale teraz nasza oferta artykułów niewymagających chłodzenia dostępna będzie dla mieszkańców całej Polski – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych.  

Aby sprawdzić asortyment produktów objętych dostawą kurierską będzie można wejść na stronę internetowego sklepu spożywczego sieci zakupycodzienne.carrefour.pl (lub wejść na stronę Carrefour.pl i wybrać zakładkę „Zakupy Spożywcze”) oraz podać swój kod pocztowy. System pokaże produkty, które można zamówić z dostawą kurierską. Jeśli natomiast klient objęty jest zasięgiem pełnego asortymentu e-grocery, tj. również produktów świeżych, dotychczasowa oferta nie ulegnie zmianie.

Carrefour zadebiutował na polskim rynku e-grocery jesienią 2016 roku w Warszawie, gdzie w nieco ponad 2 lata sieć zbudowała silną markę swojego sklepu internetowego z żywnością. W lutym  br. Carrefour otworzył e-sklep spożywczy w Katowicach, a trzy miesiące później w Krakowie. Według badania Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej, sporządzonego na zlecenie Frisco.pl w ubiegłym roku, e-zakupy spożywcze Carrefour znalazły się na 1. miejscu w grupie najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce - 43 proc. badanych wskazało Carrefour.pl jako sklep, w którym robi swoje zakupy spożywcze.