Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

W sklepach Carrefoura pojawi się stoisko kolejnej marki nieżywnościowej



dlahandlu.pl, za ISN Magazine - 10 października 2019 10:47


Carrefour rozwija koncepcję sklepu-w-sklepie. Po podpisaniu umów ze operatorami wyspecjalizowanych sieci, takimi jak Darty (elektronika użytkowa) lub Tediber (materace), teraz nadszedł czas na sieć produktów dla dzieci Aubert – informuje serwis ISN Magazine, za mundofranquicia.com.

Przypomnijmy, w ramach partnerstwa pomiędzy Fnac-Darty i Carrefour, w listopadzie 2018 r. stoiska marki Darty zostały otwarte w dwóch hipermarketach Carrefoura we Francji: w La-Ville-du-Bois i Limoges Boisseuil. Carrefour i Fnac-Darty w grudniu 2017 r. zawarły sojusz oparty o model franczyzy.

Jak czytamy w ISN Magazine, Carrefour chce rozwijać sprzedaż produktów nieżywnościowych i w tym celu podpisuje sojusze z wyspecjalizowanymi operatorami, które umożliwiają instalację sklepów wewnątrz hipermarketów.

Aubert, marka produktów dla dzieci, otworzy w połowie listopada sklep o powierzchni 280 metrów kwadratowych w hipermarkecie Carrefour w miejscowości Claye-Souilly. Marka zainstaluje własny sprzęt handlowy oraz dostarczy pracowników. W 2020 r. planowana jest realizacja drugiego projektu Carrefour z marką Aubert.