Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Żelki Jelly Delights – nowość od Fruittelli



pr - 10 października 2019 11:24


Fruittella, marka obecna na polskim rynku już od ponad 25 lat, prezentuje nowość – żelki Jelly Delights. To produkt skierowany do wszystkich konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem kobiet.

To właśnie panie najchętniej szukają na sklepowych półkach małych przyjemności i ciekawych produktów. Co więcej, jak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia, kobiety podczas jednorazowej wizyty w centrum handlowym, spędzają na zakupach nawet 2 godziny. To o 30 minut dłużej, niż w przypadku mężczyzn. Panie traktują zakupy nie tylko, jako okazję do uzupełnienia domowych zapasów, ale również, jako szansę na przyjrzenie się temu, co nowego oferuje im rynek. Aż 73% konsumentek chętnie sięga po nowości. Kobiety stanowią też silną grupę, jeśli chodzi o zakupy w strefie przykasowej – panie w wieku 18-35 lat to ponad 60% osób sięgających po produkty impulsowe.

Fruitella Jelly Delights łączą w sobie słodycz najpopularniejszych w Polsce owoców z zaskakującą delikatnością jogurtu. Truskawkowe i malinowe żelki zamknięte są w delikatnej, jogurtowej skorupce, rozpuszczającej się w ustach niczym czekolada, lecz nie tak kalorycznej. Zapewniają lekką alternatywę dla deseru, a ich kieszonkowy format ułatwia kontrolę porcji, po którą sięgamy. Nowość od Perfetti van Melle dostępna jest w sklepach na terenie całej Polski.

Jak czytamy w raporcie „Women Power 2018” kobiety chętniej sięgają po produkty zaprezentowane w miły dla oczu sposób. Niemal połowa pań deklaruje, że widok ładnych opakowań na półce sprawia im przyjemność, a co piąta kobieta przyznaje, że często decyduje się na kupno danego produktu tylko ze względu na jego wygląd. Podążając za tym trendem, Fruittella Jelly Delights zapakowane są w estetyczne saszetki, nawiązujące kolorystycznie do zawartości, czyli do różowych cukierków.