Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Grupa Żywiec startuje z nową kampanią społeczną



wirtualnemedia.pl - 14 października 2019 10:11


Rozpoczęła się tegoroczna edycja kampanii społecznej Grupy Żywiec pod hasłem „Trzymaj pion”. W jej ramach powstała seria podcastów i videopodcastów dedykowanych rodzicom szukającym informacji o tym, jak wychowywać dzieci do odpowiedzialnych postaw i zapobiegać konsumpcji alkoholu przez nieletnich - informują Wirtualnemedia.pl.

Kampania „Trzymaj Pion” ma wspierać rodziców w zapobieganiu przedwczesnej inicjacji alkoholowej nastolatków, a także wychowywaniu dzieci do odpowiedzialnych postaw związanych z alkoholem w dorosłym życiu. W tegoroczną odsłonę kampanii „Trzymaj Pion” zaangażowała się blogerka parentingowa Natalia „Nishka” Tur oraz ekspert, psycholog dr Aleksandra Piotrowska, która odpowiadała za merytoryczną część kampanii. Podcasty i videopodcasty produkowano in-house przez agencję H+K Strategies. 

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl